Mamma till Neo - 090516

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Horoskop!

Av Carolina - 26 oktober 2008 22:47

Mitt horoskop:

Jag är en opportunist. Jag har lätt för att uttrycka sig och lär sig snabbt. Jag är välkomnande och mild. Jag tycker om resor och intellektuellt arbete.

Svagheter: en ombytlig och omständig natur. Förslösar energi genom att göra för många saker. Hon saknar ihärdighet i att uppnå uppsatta mål.

Yrkesmässig framgång i isolerade sysselsättningar. Arbete i laboratorier, vetenskaplig forskning, polisen, informationstjänster, sjukhus.

Ängslig, tystlåten, reserverad. Attraherad av politik. Har få vänner på grund av en reserverad natur. Framgång kommer genom hjälp från andra, vilka inser mina egenskaper.

Svagheter: materiella besvär, sparsamhet, begränsningar. Blir inte hänförd av kärleken.

Äktenskapet är mycket viktigt för mig, i nöd och lust. Står inte ut med att vara ensam. Tycker om affärsförhållanden.

Snabbt och alert sinne. Lämpar sig för utförlig forskning. Tycker om förändringar och resor, jag söker alltid efter nymodigheter. Tycker om rörelse och uppståndelse. Fördelar genom det talade ordet. Jag tycker om att skriva.

Svagheter: extremt lättupptänd, mental överansträngning.

Jag har svårigheter med att uttrycka sig, i synnerhet som ung. Talar inte mycket, jag pratar inte bara för att prata. Jag arbetar på avsides belägna och stilla platser. Hon är diskret och filosofisk.

Jag är tillgiven, älskar familjeliv, hemmet, redet, bekvämlighet. Rik fantasi, kärlek till barn, jag är sällskaplig och tycker om landsbygden, naturen. Jag är romantisk, trevlig, tillfreds i förhållanden. Jag drömmer alltid om den \"stora kärleken.\"

Svagheter: föränderliga känslor. Jag blir lätt fäst vid människor, jag är ombytlig, extravagant, nyckfull, alltid på jakt efter det omöjliga. Ingen auktoritativ förälder, undviker familjekonflikt för husfridens skull.

Jag är hängiven åt sjuka eller utarmade människor. Kan finnas inom de medicinska eller sociala yrkena. Jag tycker om djur, lugn, frid och avskildhet. Jag har hemliga kärleksaffärer.

Jag är obeveklig, rigid. Jag är mycket bestämd, behärskar sig, iakttar och är väldigt vaksam. Jag har en väldig ansvarskänsla.

Svagheter: jag har en hämndlysten karaktär, är hård och bitter.

Väldig sexuell styrka, jag expanderar min energi på ett osunt sätt. Gräl om arv.

Styrka, ömhet, hängivenhet, välgörenhet, medlidande.

Svagheter: låter sig ryckas med, kan ibland vara en social parasit.

Jag kan inte anpassa sig till ett enformigt eller ett ovisst liv. Jag tycker om bekvämlighet. Jag kan avancera i riktning mot en ledningsposition, en prestigeställning. Min framgång bygger vidare på den uppnådd av föräldrarna eller på min hemort.

Jag har mitt eget sätt att tänka om ett ämne, jag har mina egna idéer om saker och ting. Jag respekterar samhället och dess regler styr mitt uppförande.

Svagheter: hård, oförsonlig, rigorös, okänslig och ibland omänsklig. Ett begränsat och inskränkt sinne.


Jag är en arbetare, mycket stadig i allt jag gör. Jag tycker om precision, metodik. Jag är allvarlig och tycker om kontinuitet i arbetet. Jag kan fokusera på ett jobb inom det medicinska verksamhetsfältet, där jag troligtvis kommer att vara framgångsrik, då jag besitter alla de nödvändiga egenskaperna.

Jag är blyg, ömtålig men stolt, djärv och livlig.

Jag är oberoende, odisciplinerad, excentrisk och upprorisk. Jag har en burdus karaktär. Jag har problem med att behålla ett jobb, måste arbeta oberoende utan att lita på någon annan.

Jag är omdömesgill, vis och förståndig.

Jag är mer utsatt än de flesta för det skadliga inflytandet från alkohol, mediciner och narkotika. Bör undvikas till varje pris.

Väldig sexuell aktivitet.


Hittade detta på denna sidan: http://gratishoroskop.com/cgi-bin/astro/natal

Horoskopet blir så exakt som möjligt då man ska skriva in tiden då man föddes. Rätt häftigt! Tror att allt stämmer på mig trots att jag kanske inte håller med om allt. Men det är ju en anna sak...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 5 december 2010 10:47

Jag har bytt till blogger nu. Jag tycker att bloggplatsen ser så trist ut. Känns inte som en riktig blogg eller nåt. Nu när jag har mixtrat lite med min nya blogg känns det bättre. Sen kan jag skriva lite oftare då jag har skaffat en app till min htc...

Av Carolina - 1 december 2010 20:21

Första punkten i min 30 dagars-lista ska uppfyllas.   Ska skriva om mig då med andra ord... Jaha, vart ska man börja?   Född i Västervik - mamma, pappa och två storasystrar, som är 6 och 8 år äldre än mig. Hade väl ett gäng husdjur med. Är et...

Av Carolina - 30 november 2010 19:46

Varje dag i 30 dagar ska jag skriva om dessa sakerna. En kategori för varje dag. Jag börjar från och med imorrn den 1/12. Det kan bli intressant! = )   Dag 01 – Om migDag 02 – Min första kärlekDag 03 – Mina föräldrarDag 04 &ndas...

Av Carolina - 27 november 2010 21:02

Igår fick Neo en ny jacka - han var i stort behov av en. Idag när vi skulle åka och handla gick han omkring här hemma i kängor och sin nya jacka. Han såg inte alls ut att vara 1½ bara, han såg snarare ut att vara 5 eller något. Han såg genast mycket ...

Av Carolina - 25 november 2010 21:00

Dags för drop in-besök på arbetsförmedlingen. Usch, tycker inte alls om de där besöken men tyvärr ett måste. Sitta i kö och inte alls veta hur lång tid det kommer ta förrän man får komma in. Men som tur var fick jag väl bara vänta i ca 30-40 min på m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards