Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Carolina - 24 oktober 2008 23:42

1. Blond och långhårig!

2. Blond och korthårig!

3. Svartfärgad och korthårig!



Av Carolina - 24 oktober 2008 16:14

Vecka 13 (12+3) <3


Var iväg med Katarina och tjejerna till deras framtida dagis imorse. Trevligt faktiskt. Vi fick vara med på en sångsamling också, då alla barnen på alla avdelningar var med. Jag tror att det dagiset blir bättre och bättre med tiden, alltså känslan för dagiset. Trevlig personal.


Efter besöket på dagis körde jag och Ola en drajv på stan. Han hade klippt sig och jag blev sur. Jag har tjatat hur länge som helst om att jag vill bli klippt och färgad. Så då åkte vi och nu är jag nyklippt. =D Hade långt hår ner till mitten av ryggen och nu har jag till strax under öronen och uppklippt i nacken. Ikväll när tvillingarna sover ska Katarina färga mitt hår - från blond till svart. Härligt! Ska bli mitt riktiga jag igen. Var alldeles för många år sen nu...


Får se om jag sover hemma inatt eller inte. Ola och Ted ska åka till Tyskland och är hemma imorrn eftermiddag. Så blir ensam då. Ska väl umgås med Katarina men får se om jag sover hemma, hon vill att jag ska sova här men får se... Vill kanske vara hemma också! Har ju en hund hemma som löper så henne kan man ju inte ta med sig, annars hade det ju varit smidigt (syrran har två okastrerade hanar).


Nu ska jag väl umgås. Ska försöka fixa bild sen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards