Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Carolina - 10 oktober 2008 16:16

Vecka 11 (10+1) <3

Idag har jag inte kunnat blogga tidigare då det har varit fullt upp hela tiden. Katarina var här med Ebba och Linnea och åt middag. Sen kom Ted hit och vi åt efterrätt - chokladpudding. Svärfar kom hit en sväng och pratade lite. Han hade kört hem Teds jobbarbil som han köpte idag. Vid åtta-tiden följde vi med dem hem och åt pizza. Har kollat på "Underbar och älskad av alla" på Tv1000 nordic ikväll. Mycket underhållande film. Mycket bra slut! Sen såg vi slutet på "Shall we dance?". Efter det åkte jag och Ola en runda med hans nya "till-jobbetbil". Mycket skön bil. Synd att den är dyr annars hade vi nog köpt en sån. Vi kom nyss hem och jag är helt slut.


Har haft sån träningsvärk i magen idag, det måste ju betyda att magen växer så det knakar just nu. Har haft träningsvärk de senaste dagarna och inte bara på kvällen som jag brukar. Har lite småont emellanåt. Vet inte om jag ska bli orolig men det är inte huggande och ihållande plus att jag har inga blödningar så det är nog inte så allvarligt. Men ska ju till MVC på torsdag nästa vecka och jag ska ta upp det och försöka få mig ett VUL, bara för att kolla så att bebisen fortfarande lever därinne. Jag är inte hyperorolig men ändå går man och tänker på det. Bara det inte blir allvarligare så är det nog lugnt. Måste bara stå på mig så att jag får det där VUL:et.


Imorrn blir det upp vid åtta. Duscha och sen iväg på hundkurs. Sista gången så det är fyra timmar imorrn. Men jag är inte så sugen på en ny hundkurs faktiskt. Det är väl bara så att fortsätta köra på de regler man har och sen ta sig i kragen, gå ut oftare och aktivera henne. Man får ju helt och hållet skylla sig själv hur hunden är...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards