Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Carolina - 21 oktober 2008 17:39

Vecka 12 (11+5) <3


Klockan nio var jag, Katarina och tjejerna på ett dagis och kollade runt. Linnea hade 3 stycken småpojkar som gjorde allt för att impa på henne, det var rätt gulligt. Det var ett fint dagis men kanske lite trångt för så många barn. Lärarna verkade snälla.


Efter studiebesöket åkte vi och fikade, Ola kom dit också. Medan Ola var och bytte däck på jobbarbilen fikade vi klart och åkte till Djurmagasinet. På Djurmagasinet införskaffades en ny stor bur till framtida bruk och ett hus till hanarna. Buren kommer användas till parningsbur (de är ett tag ihop), till marsvin som vi kanske sparar till oss eller till marsvin som har hunnit bli könsmogna innan vi har hunnit bli av med dem.


Efter det följde jag med Ola till ett ställe där man kan köpa klinkers. Svärmor och hennes man var där och jag tyckte nästan att det var svärmor som pratade på mest när det faktiskt är Ola och jag som ska ha det. Jag gick ett varv i affären och kollade på det som fanns uppe för jag orkade inte lyssna på henne. Ibland tycker jag att hon lägger sig i alldeles för mycket, kanske vill hon inte riktigt släppa taget om sin lille pojke. *suck*


När vi var färdiga beställde vi mat i en hamburgebar, jag var inte hungrig så det fick bli en pommestallrik med dipp. Det var gott. Ola fick stressa med maten och byta om och sen åka iväg till jobbet. Men han kommer ju hem se och då får man mysa lite innan man somnar.


Nu ska jag och Katarina åka och städa. Inte så pigg överhuvudtaget men man får ju pengar...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards