Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Carolina - 14 oktober 2008 20:06

Vecka 11 (10+5) <3


Vid tolv gick jag och Shiva till Katarina. Vi skulle äta lunch - pannkakor. Det var rätt så uppskattat hos Ebba och Linnea. De åt mycket bra. Ebba trivs bäst när hon får äta helt själv, protesterar när man vill hjälpa henne och mata lite. Passade tjejerna lite grann medan Katarina städade och plockade lite. Jag satt också vid datorn och fixade både hennes och min blogg - utseendet på dem. Katarina blev nog nöjd med sin och jag är väl hyfsat nöjd med min så länge. Jag gillar färgglatt men det ska ju inte vara så pass skrikit att det är jobbigt att läsa texten.


Vid fyratiden kollade vi på tv4 fakta. Det var Riskförlossningar på tv. Inte världens bästa att titta på när man är gravid men jag älskar såna program, tycker att de är så intressanta. Men jag reagerade inte så mycket på de förlossningar man såg, alla slutade lyckligt. Visst vet jag att vad som helst kan hända under en förlossning men man får ju inte tänka det värsta på en gång heller...


Ola och Ted är och kollar på en bil till oss. Har inte hört något så hoppas att det går bra för dem. Kanske har vi en ny bil snart. Det behövs och jag vill gärna ha en ny bil innan bebisen kommer.


Nu ska jag kolla på S.O.S Familj. Bloggar kanske mera senare... Får se!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards