Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg under oktober 2009

Av Carolina - 30 oktober 2009 10:00

Grattis min systerdotter Tilda och Antons systerdotter på Elsa-dagen!

Grattis Oscars dotter och Nennes dotter på Isabelle-dagen!

Grattis en kompis på Isabella-dagen!

Av Carolina - 29 oktober 2009 10:00

Grattis mormor och svärmor på Viola-dagen!

Av Carolina - 28 oktober 2009 20:26

Grattis Anna och Dan till eran dotter Tintin som föddes 14.14 idag. 48 cm lång och 3550 gram. Hoppas grabbarna blir glada över sin lillasyster!

Av Carolina - 28 oktober 2009 18:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Carolina - 28 oktober 2009 13:01

  • Dammsuga nedervåningen.
  • Ta hand om disken.
  • Gå ut och gå en sväng - hyfsat fint väder idag.
  • Plocka iordning på vardagsrumsbordet.
  • Ta hand om det jag köpte igår som ligger på matsalsbordet.
  • Läsa, spela, surfa.

Av Carolina - 27 oktober 2009 21:10

Jag saknar min lilla lilla Neo. Jag önskar att jag hade mått bra så att jag hade kunnat njuta av Neos allra första tid. Att jag inte hade varit så rädd. Att jag inte hade haft så mycket med mig själv under den tiden. Jag älskar honom så otroligt mycket idag. Men jag sörjer den där tiden med Neo som aldrig kommer tillbaka... =´(


 

 

Bilder · Neo
Av Carolina - 26 oktober 2009 22:33

Idag gnäller jag om...


  • Att det inte fanns ett enda dugg utav det jag sökte efter till Neo i affärerna. Jag kollade på Lindex, Kappahl och Åhlens. *suck*
  • Att jag har en sån stor förmåga att oroa mig om onödiga saker hela tiden. Jag sabbar ju bara för mig själv. = (
Av Carolina - 26 oktober 2009 22:20

Dagens bästa är att dagen blev bättre än vad jag trodde igår. Det gick bra att ha med Neo till psykologen, han sov under hela shoppingturen och jag klarade av att åka buss hem med Neo. = D Det var mer än vad jag trodde. Det var en snäll busschaufför och medresenär som hjälpte mig med barnvagnen på och av bussen. = D


Det andra bästa är att jag hittade ett par jättefina byxor till Neo som han ska ha vid jul. Det blir nog jättebra. Bara att hitta en snygg överdel också. Jag kommer att ha en läcker liten 7 månaders bebis på jul. Rätt otroligt att skriva det där - 7 månader... Oj, oj. = D


Det tredje bästa är att Neo har varit en väldigt snäll och go kille idag. = D Många leenden och skratt. Sen satt jag och tittade på honom förut när han tog sig fram över golvet. Mest sidleds men jag tror även att han lyckades ta sig framåt på något sätt. Han är så duktig min bäbis! <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards