Mamma till Neo - 090516

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2008

Plåga sig själv!

Av Carolina - 6 oktober 2008 15:49

Vecka 10 (9+4) <3

Jag är proffs på att plåga mig själv. Alltid samma sak. Jag lär mig aldrig.
Mellan att det tog slut med mitt ex och att jag blev ihop med min sambo tog det inte många dagar. Jag vet att det inte var så bra kanske. Men jag väntade tills jag visste att det var slut med exet för jag vill verkligen inte vara otrogen. Jag hade knappt några känslor kvar för exet då vi var ihop på distans plus att det var så mycket strul just pga avstånd och pengar. Jag övervägde länge för hur jag skulle göra till det bästa. Mitt ex sa till mig innan jag ens blev intresserad av min sambo att han aldrig skulle älska mig om jag inte flyttade närmare honom och vårat förhållande skulle vara som det var resten av tiden. Jag tyckte inte om tanken på att det inte skulle hända något och jag skulle åka till honom en vecka i månaden. Det tilltalade mig inte ett dugg så känslorna svalnade.

Nu är det så att jag gillade exet som vän och jag tyckte vi hade det roligt ihop. Men mitt ex vill inte veta av mig efter att han fått reda på att jag blivit ihop med min sambo så nära inpå han och mig. Men jag undrar också varför han reagerar så otroligt intensivt om han nu inte älskade mig? Då vi hade samtalet där vi gjorde slut så sa han att det hade ju varit trevligt att fortsätta träffas ändå och ha sex för det är ju trevligt. Sen när han får reda på om mig och sambon så kallar han mig för slampa och grejer och säger att jag är lättfotad och att jag hoppade säkert i säng med sambon direkt för det är ju inte så svårt att få av mig kläderna osv. Jag fattar ingenting!!

Jag vet att han typ hatar mig för det jag gjorde och han har blockat mig på varenda sida på nätet. ÄNDÅ vill jag inte släppa honom helt. Jag kollar runt på nätet efter honom och jag vill bli vän med honom.

Ikväll skickade jag ett sms till honom. Varför sätter jag igång denna cirkus trots att jag vet hur det slutar? Han vill ju inte ha någon kontakt med mig, varför envisas jag då med det?


Jag har inga såna känslor kvar för honom - jag älskar min Ola och ingen annan, det är honom och våran bebis jag vill leva med. Det handlar inte om något sånt! Jag vill bara vara vän med honom...


*suckar tungt* Behöver råd, vad ska jag göra?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 5 december 2010 10:47

Jag har bytt till blogger nu. Jag tycker att bloggplatsen ser så trist ut. Känns inte som en riktig blogg eller nåt. Nu när jag har mixtrat lite med min nya blogg känns det bättre. Sen kan jag skriva lite oftare då jag har skaffat en app till min htc...

Av Carolina - 1 december 2010 20:21

Första punkten i min 30 dagars-lista ska uppfyllas.   Ska skriva om mig då med andra ord... Jaha, vart ska man börja?   Född i Västervik - mamma, pappa och två storasystrar, som är 6 och 8 år äldre än mig. Hade väl ett gäng husdjur med. Är et...

Av Carolina - 30 november 2010 19:46

Varje dag i 30 dagar ska jag skriva om dessa sakerna. En kategori för varje dag. Jag börjar från och med imorrn den 1/12. Det kan bli intressant! = )   Dag 01 – Om migDag 02 – Min första kärlekDag 03 – Mina föräldrarDag 04 &ndas...

Av Carolina - 27 november 2010 21:02

Igår fick Neo en ny jacka - han var i stort behov av en. Idag när vi skulle åka och handla gick han omkring här hemma i kängor och sin nya jacka. Han såg inte alls ut att vara 1½ bara, han såg snarare ut att vara 5 eller något. Han såg genast mycket ...

Av Carolina - 25 november 2010 21:00

Dags för drop in-besök på arbetsförmedlingen. Usch, tycker inte alls om de där besöken men tyvärr ett måste. Sitta i kö och inte alls veta hur lång tid det kommer ta förrän man får komma in. Men som tur var fick jag väl bara vänta i ca 30-40 min på m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards