Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Carolina - 6 oktober 2009 20:48

Jag bara måste vara laktosintolerant eller åtminstone jävligt känslig mot mjölk.


Idag när jag var borta hos syrran för att hjälpa henne med lite grejer så drack jag ett glas oboy och åt två rostmackor. Det skulle jag inte gjort! Jag fick tillbringa den närmaste 1½ timmen efter det på toaletten. Så jag var ju inte direkt till någon hjälp för syrran. = ( Jag fick världens magknip som kändes i hela magen och strålade neråt mellan benen överallt. Det var riktigt jävla hemskt! Men som tur var ordnade det upp sig efter ett par toabesök. Det är verkligen så hemskt att ha magknip! Som tur var så sov Neo halva tiden och den andra halvan lekte han nöjt på golvet medan jag satt på toa.


Det är inte första gången jag får just denna sortens magknip - jag får det varje gång jag dricker mjölk. Lite mjölk i sås eller sådär gör ingenting, det går bra. Men inte ren mjölk, som oboy eller en glas mjölk till maten. Så jag får nog köra på mjölk utan laktos i. Jag har testat det förut och det smakar som vanlig mjölk och det passar min mage.


Jag borde nog uppsöka vårdcentralen för att reda ut min mage på många sätt.

Av Carolina - 6 oktober 2009 10:00

Grattis mina kompisar och mitt ex´s flickvän på Jennie-dagen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards