Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg under oktober 2009

Av Carolina - 26 oktober 2009 10:00

Grattis ett kusinbarn på Amanda-dagen!

Av Carolina - 25 oktober 2009 22:34

Idag gnäller jag om...


  • att min mage har gjort ont från och till. Inte jättemycket men ändå tillräckligt. Det har gjort att jag är orolig för att det ska bli ännu en natt som den häromnatten. Det är helt fel natt att bli så på också...
  • att jag känt mig stressad av någon konstig anledning.
  • att det har verkat som att Neo har haft en gnällig och klängig dag. Men vi har haft våra mysstunder också.
  • att jag antagligen oroar mig i onödan för morgondagen. Det går säkert bra med att ha med mig Neo till psykologen. Jag kan ju inte göra något åt det - har ingen barnvakt.
Av Carolina - 25 oktober 2009 22:24

Det allra bästa med dagen är alla skratt från Neo. När jag kittlar honom eller pussar honom på halsen så skrattar han så ljuvligt. Jag älskar det ljudet! = D <3 Han är den finaste.


Den andra bästa med dagen är att ÄNTLIGEN slog någon Filip & Fredrik på tv. = D De blev slagna rejält av en tjej. = D Det är power det!! Haha.

Av Carolina - 25 oktober 2009 10:00

Grattis Linnea på Inga-dagen!

Av Carolina - 24 oktober 2009 23:11

 

Jag, Neo, Ola och Neos fadder Oscar.


 

En av mina favoritbilder. Jag och min älskling. <3


 

Neo blir välsignad.


 

Neo hos Oscar.


 

Neo får vatten på huvudet.


 

Prästen visar upp Neo för släkten.


Bilder · Neo
Av Carolina - 24 oktober 2009 22:47

Det bästa med dagen är att jag fick fyra timmars sömn mitt på dagen medan Ola tog Neo helt och hållet. Sömnen behövdes och det var skönt att slippa tänka på Neo för en stund och bara på mig.


Det andra bästa med dagen är att det mesta av det onda i magen gick över och jag fick njuta av resten av dagen. Jag kunde göra sånt jag ville och även göra en del nytta här hemma. = )

Av Carolina - 24 oktober 2009 13:54

Nu har jag fått sova igen lite timmar. Det var riktigt skönt. Så nu har jag fått sova i 7 timmar iaf. = ) Nu har det värsta onda gått över. Jag har fortfarande ont ibland men jag har inte vulgärt ont hela tiden som jag haft sen igår kväll. Det har varit en hemsk natt och förmiddag. Det onda satt i riktigt länge. Nu hoppas jag att det går åt rätt håll ordentligt, att det onda går över helt.


Usch! Detta vill jag inte vara med om igen... = (

Av Carolina - 24 oktober 2009 06:44

Jag kan NÄSTAN gå helt upprätt utan att vilja falla ihop som en blöt fläck på golvet och kvida av smärtan! Jag ser slutet!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards