Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Carolina - 2 oktober 2009 23:00

Idag har det inte varit helt bra med mig. Men jag tror att jag vet varför så jag har kämpat på och gjort det bästa av situationen. Jag somnade alldeles försent igår plus att jag pratade med Anton i telefon om hur jag har mått sen Neo föddes. Jag berättade precis allt och jag blev verkligen påverkad. Jag tog fram allt i ljuset och blottade mitt innersta totalt. Det var riktigt jobbigt! Även fast jag kan prata om precis allt med honom och han är en riktigt bra lyssnare så var det jobbigt. Han stöttade mig och kom med uppmuntrande ord. Jag litar på hans ord.


Egentligen har jag sovit hyfsat bra många timmar inatt men jag är inte van vid det. Men men, dem timmarna kan jag ta igen någon annan gång. Idag har min mage varit upp och ner - jävulsk huvudvärk (stress plus lite sömn?), illamående nästan hela dagen plus lite känningar av magkatarren. Jag har tagit det lugnt och lyssnat på kroppen.


Vissa dagar är värre än andra. Men det är väl så det ska vara antar jag. Man kan ju inte alltid ligga på topp... Tyvärr.

Av Carolina - 2 oktober 2009 10:00

Grattis Teds son och Nennes son på Ludvig-dagen!

Grattis ett kusinbarn på Love-dagen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards