Mamma till Neo - 090516

Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Psykolog + lite shopping!

Av Carolina - 25 november 2008 21:41

Vid ett var jag hos psykologen igen. Vi pratade om mina relationer jag har haft i mitt liv - ända sen jag var liten. Det var skönt att ventilera lite. Jag fick nu hennes svar på varför jag för det mesta har hittat omöjliga projekt när det gäller killar. Väldigt intressant!


Efter besöket åkte vi hem och packade ihop Guitar Hero 4. Vi åkte till Jönköping. Den blåa på trummorna har hakat upp sig så vi skulle lämna in det. Vi gick till ElGiganten, Babyproffsen, Biltema och Mediamarkt först. Sen åkte vi och åt mat på ett ställe som heter Soya. Olas kompis jobbar där så vi hälsade på henne också. När vi ätit färdigt gick jag till en smyckesaffär. Det var halva priset på allt i affären under hela veckan. Det är annars rätt så dyra grejer därinne så då passade jag på. Köpte tre piercingsmycken - två till näsan och en till läppen. Blev asbilligt jämfört med hur det skulle ha kostat i vanliga fall. Jag behövde nya smycken nu också. =D För övrigt så var det inga problem att byta ut Guitar Hero 4, dock fick vi en hel ny kartong med allt nytt i så det var bara att sätta ihop allt igen. Men huvudsaken är att det funkar.


Hämtade Shiva hos svärmor direkt efter och fikade en kort sväng där med. Samtalsämnet var våran källare som ska göras om, upplockning av mina grejer som står i källaren, de nya fönstren som ska sättas in och omtapetsering av övervåningen. Jag lyssnade med ena örat - var för trött för denna diskussionen ännu en gång. Shiva var superglad över att se oss och ville åka hem direkt. =D Det har varit tomt utan henne och ingen som mötte oss i dörren när vi kom hem. Nu ligger hon och brer ut sig i soffan och sover, precis som det ska vara. =D Verkar vara en trött hund vi fick hem. Inte konstigt kanske då svärmor har tre vildbasar själv plus två katter. Mycket sto och stim hela tiden kan jag tänka mig.


Ola spelar Guitar Hero 4 medans jag kollar runt och bloggar lite. =) Han ska till jobbet snart så får väl gosa lite grann en snabbis med honom innan han åker. Men får ju se honom imorrn bitti igen. Behöver ju inte sova ensam inatt iaf. =D Gosbollen Shiva är ju hemma igen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 5 december 2010 10:47

Jag har bytt till blogger nu. Jag tycker att bloggplatsen ser så trist ut. Känns inte som en riktig blogg eller nåt. Nu när jag har mixtrat lite med min nya blogg känns det bättre. Sen kan jag skriva lite oftare då jag har skaffat en app till min htc...

Av Carolina - 1 december 2010 20:21

Första punkten i min 30 dagars-lista ska uppfyllas.   Ska skriva om mig då med andra ord... Jaha, vart ska man börja?   Född i Västervik - mamma, pappa och två storasystrar, som är 6 och 8 år äldre än mig. Hade väl ett gäng husdjur med. Är et...

Av Carolina - 30 november 2010 19:46

Varje dag i 30 dagar ska jag skriva om dessa sakerna. En kategori för varje dag. Jag börjar från och med imorrn den 1/12. Det kan bli intressant! = )   Dag 01 – Om migDag 02 – Min första kärlekDag 03 – Mina föräldrarDag 04 &ndas...

Av Carolina - 27 november 2010 21:02

Igår fick Neo en ny jacka - han var i stort behov av en. Idag när vi skulle åka och handla gick han omkring här hemma i kängor och sin nya jacka. Han såg inte alls ut att vara 1½ bara, han såg snarare ut att vara 5 eller något. Han såg genast mycket ...

Av Carolina - 25 november 2010 21:00

Dags för drop in-besök på arbetsförmedlingen. Usch, tycker inte alls om de där besöken men tyvärr ett måste. Sitta i kö och inte alls veta hur lång tid det kommer ta förrän man får komma in. Men som tur var fick jag väl bara vänta i ca 30-40 min på m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards