Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Carolina - 7 november 2008 23:55

Vecka 15 (14+3)


Jag vill inte vara med längre... =( Kan inte denna skiten vara över nu så att jag kan bli lugn och harmonisk igen. Jag är konstant psykiskt stressad, orolig, nära till tårar, livrädd och panisk... Jag orkar inte mer!! Hur ska jag orka stå ut med detta tills nästa fredag? Då hoppas jag att något av min börda kan släppas. Under min panikgråtattack igår kom jag nog fram till varför jag känner som jag gör...


Jag är så förbannat rädd för att samma visa ska upprepas igen. Det som hände när jag var 16. Jag mådde så dåligt då och jag saknade mitt barn så otroligt mycket i flera år efteråt. Nu är jag rädd för att förlora ännu ett barn. Dock är situationen mycket olikt då. Men jag fick aldrig bearbeta något av vad som hände och nu har allt kommit upp till ytan på detta sättet. Jag fick och kunde inte behålla mitt barn den gången, nu är jag rädd för att även detta barnet ska försvinna från mig.


Jag är så rädd... Jag önskar att något kunde stilla min oro. Hoppas att psykologen kan hjälpa mig något. Jag kommer inte kunna stå ut att vänta tills den 9 dec på att få se att hjärtat tickar och att min bebis lever därinne. Jag vill så gärna få se och bli lugnad. Men även prata om allt så att denna skiten kan försvinna.


Jag orkar inte att må såhär dåligt från att jag går upp tills jag går och lägger mig. Jag mår skit rent ut sagt. Jag vill bara att detta ska vara över...

Av Carolina - 7 november 2008 10:00

Magen i vecka 15 (14+3)! <3 <3

Av Carolina - 7 november 2008 00:42

Grattis svärmorIngegerd-dagen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards