Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 26 november 2008

Av Carolina - 26 november 2008 23:00

Vecka 18 (17+1)


Följde med Katarina på ett sjukhusbesök för egen skull. Jag passade Ebba och Linnea i väntrummet. Linnea charmade de andra som satt där och väntade. Sötnosar!


På kvällen kom min kompis Anton hit. Han är crew på Dreamhack på Elmia i Jönköping denna veckan. Det var första gången vi träffades i verkligheten. Vi träffades på nätet förra sommaren. Då var det många blandade känslor som for runt - ena stunden var det underbart och i andra ett rent helvete. Nu har jag ett helt nytt liv så det skulle bli en upplevelse att se hur mitt inre reagerade när jag såg honom och träffade honom. Reaktionen blev som jag ville men inte som jag trodde.

Vi hade ett par mycket trevliga timmar. Vi gick en lång promenad med Shiva och jag visade honom runt i kvarten. Vi träffade på Russin, syrrans katt, utanför dem. Det var roligt att presentera honom för Anton.

När vi kom hem till mig igen fick han en rundvandring i huset. Vi satt och pratade en massa resten av timmarna han var här, om allt möjligt. Den sista stunden innan vi bägge var trötta, då det var sent på natten, spelade vi Guitar Hero 4. Riktigt roligt var det att äntligen få träffa honom. =)


Godnatt!

Av Carolina - 26 november 2008 10:00

Grattis Mela´s sonLinus-dagen!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards