Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 22 november 2008

Av Carolina - 22 november 2008 23:00

Vecka 17 (16+4)


Innan vi hade gått upp bestämdes det att MB och S skulle komma hit ikväll.

Vi åkte in till Nässjö när vi gått upp. Vi åt frukost på Thimons (toast) och jag svängde in på apoteket (har blivit förkyld). Så det inhandlades lite av varje för att underlätta en förkylning och även lite annat smått och gott. Handlade på Kvantum innan vi åkte hem igen - tacos stod på listan så det blev tillbehör till det. Mums!


När vi kom hem satte vi igång och städade - det behövdes och nu fick vi ju en anledning. Jag tog hand om toaletten, dammning, vardagsrumsbordet, diskbänken plus bänkarna runt om (som var riktigt skitiga) och plockning i hallen. Det blev riktigt fint men jag var fruktansvärt trött i kroppen efteråt. Ola hade gått och lagt sig och vilat så jag la mig bredvid. Halvslumrade lite och sträckte ut ryggen, vilket var väldigt skönt.


Hade börjat med maten och jag var ute med Shiva när MB och S kom. Vi åt tacos först och sen spelade vi en massa Guitar Hero. =) Kul var det men alla var trötta efteråt. Kollade på "Tack gode Gud" som avslutning på kvällen - riktigt roligt program. Efter det åkte MB och S hem.


Nu tar vi det bara lugnt ett tag och kollar på andra delen ur "Arn". Hoppas att det går bra för Cecilia och Arn nu... Är trött i kroppen nu. Ska gosa lite med Ola då han tydligen vill det. =) Sen blir det sängen och en låång sovmorgon! =D


Godnatt!!

Av Carolina - 22 november 2008 22:31

Grattis Connys kattSissi-dagen!! =D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards