Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Carolina - 4 november 2008 22:01

Idag går jag in i vecka 15 (14+0). Tiden går så fort! Ca 3 veckor kvar till rutin ultraljudet. Ca 5 veckor kvar tills jag har gått halvvägs (v. 20). Helt otroligt! Veckorna går snabbt nuförtiden. Jag har vetat om att jag är gravid i 10 veckor redan. =D Häftigt!


Jag tror även att jag har känt bebisen därinne. Jag är inte säker då jag ju inte vet riktigt vad jag ska känna efter. Men har känt en sak som jag aldrig har känt förut. Ett par gånger den senaste veckan har jag känt ett litet vibrerande som har kommit och gått. Samma vibrerande känsla varje gång. Jag har mest känt det när jag har åkt bil och legat ner. Dock har jag även känt det när jag har stått upp och hållt på med något. Då har jag stannat upp mitt i rörelsen och njutit av det snabba ögonblicket och undrat om det är min lilla bebis som vill ge sig till känna... Jag hoppas det iaf då jag är så orolig nuförtiden.


Imorrn ska jag följa med Katarina och tjejerna till dagisinskolning. Så blir att jag går och lägger mig hyfsat skapligt (förhoppningsvis) och går upp vid halv nio senast. Ska ringa till MVC också och de har telefontid mellan åtta och halv tio. Ska ändra rutinUl-tiden och fråga henne om kuratorn och special mödravård. Måste ta tag i detta nu. Kan inte gå och oroa mig hela tiden, kanske i onödan. Varken jag, min kropp eller bebisen mår bra av det. Måste göra detta ordentligt och på ett bra sätt. Har ju inte bara mig att tänka på nu längre...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards