Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Carolina - 3 november 2008 17:29

Grattis Sandra´s sonHugo-dagen!!

Av Carolina - 3 november 2008 00:59

Vecka 14 (13+6)


Tyvärr hann jag inte med att tända ljus och besöka någon kyrkogård. Annars hade jag gärna gjort det... Men har tänkt på de nära och kära som inte finns mer - både tvåbenta och fyrbenta. Tänkte skriva en minneslista iaf, så har jag inte glömt någon...


Älskade morfar!

Tiden går fort men det känns som igår du fortfarande fanns vid våran sida. Jag kan fortfarande inte tänka mig att du är borta. Du skulle ju inte dö, det hade vi ju sagt. Ändå gick du så hastigt bort. Du kommer alltid att vara otroligt saknad och älskad av så många!!

+12 maj 06


Farfar och farmor!

Ni är tillsammans och det är det viktigaste. Farmor var ingenting utan dig, farfar, de åren hon levde ensam. Du fattades henne! Många fina, mysiga och härliga minnen har jag. Jag kommer alltid vårda dem ömt. Tack för att jag fick lära känna er.

+mars 93 & 4 maj 99


Bosse!

Fina människa. Världen är orättvis. Du borde finnas kvar hos oss. Men nu har du inte ont, det är viktigast. Nu är du fri från allt. Spring på ängarna, det behöver du! Vaka över din familj - dem behöver allt stöd som finns!

+30 okt 08


Mina älskade djur!

Newton. Min lilla "mördarkanin". Du var den snällaste jag visste. Du var så len. Jag vårdade dig så ömt. Du var min stora kärlek. Olyckan var ingens fel, det var bara otur men så tragiskt. Du försökte leva i en vecka men sen orkade jag inte se dig olycklig mera. Jag saknar dig så det värker i mig fortfarande! Jag kommer alltid att älska dig. Vi fick alldeles för lite tid tillsammans. Önskar att du vore här hos mig. Saknar dig min ullboll!

*25 feb 00 +1 aug 02

Sheridane, Irma, Nova, Vincent och Lucius. Min små rådisar. En underbart härlig upplevelse. Ni gav mig mycket mitt i min ensamhet. Sheridane gav mig upplevelsen av en födsel då Nova kom till. Irma som jag räddade från att bli mat. Vincent och Lucius som var så snälla och gjorde inget väsen av sig. Några av er försvann för snabbt. Men ingen av er är ensam. Mamma-dotter. Bröderna+Irma. Saknar er!

*03 & 04 +05 & 06

Smilla. Min lilla olycksfågel! Det år vi fick ihop var blandat med både kärlek och hat. Jag försökte men jag orkade inte hela vägen. Du gav mig så mycket, du skulle bara veta. Min räddande ängel. Du fick mig att orka leva, orka kämpa vidare. Du lyste upp min mörka värld. Du gav mig hopp om en ljusare tillvaro. Du läkte mina sår. Tack underbara lilla kisse för den tid jag fick med dig och allt som ditt sällskap gjorde! Jag kommer aldrig glömma dig, kommer aldrig sluta sakna eller älska dig! Du har föralltid stulit en bit av mitt hjärta! Förlåt...

*15 aug 06 +28 nov 07

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards