Mamma till Neo - 090516

Direktlänk till inlägg 2 december 2008

5 månader!

Av Carolina - 2 december 2008 23:00

Idag firar jag och Ola 5 månader ihop - ihop som par, som sambo, som kära. =) Vi vet vart vi har varann och vi har kommit in i varandras rutiner och grejer. Vi trivs ihop och allt funkar jättebra. Kärleken växer sig starkare för varje dag och desto mer som min mage växer. Min kärlek blir större och större för honom.


Jag ångrar inte ett dugg mina beslut som gjorde att jag hamnade där jag är idag. Det gick snabbt men allt funkar ju fortfarande och jag känner att det kommer funka länge till. Jag trivs här - i byn, i huset, med Ola. Livet med Ola är stabilt och lugnt - precis vad jag behöver. Inget kaos och inga större känslostormar, som jag har haft det tidigare.


Jag älskar mitt liv och min familj - Ola, bebis och Shiva. En stabil kille som jag har förtroende för, en bebis som är bevis på kärlek och en framtid ihop, en gosig hund som det blir tomt efter om hon inte finns där.


Visst har vi våra gräl, bråk och tjafs men överlag kan det inte bli bättre. Om jag jämför med hur jag har haft det förut är detta så mycket annorlunda. Förr var det världens känslostormar i mig - jag visste aldrig hur jag skulle känna, tänka, tycka. Nu är allt lugnt och jag vet att allt kan lösa sig på ett lugnt sätt och jag behöver inte oroa mig, Ola är där utan tvekan i vårt och torrt.


5 månader - och fler månader hoppas jag att det blir! =)

"Ab imo pectore"

 
 
Mela

Mela

3 december 2008 17:48

GRATTIS...
Hoppas ni får många Lyckliga år.. =)

http://www.skjutenskata.blogg.se

 
Zimpelz zkriver

Zimpelz zkriver

4 december 2008 12:02

Hej, Har kikat runt lite, fin blogg och grattis. Hoppas du och dina läsare kikar tillbaka då jag har ett viktigt budskap om och för våra utsatta barn i samhället. Är övertygad om att du/ni är av dem som stödjer.

http://zkrivaren.bloggagratis.se/2008/12/04/1161547-en-manifestation-for-barnen/

Om det är så att ni vill hjälpa så att insamlingen sprids skulle jag vara glad... och barnen skulle kunna få det bättre. En manifestation för barnen är viktig!!!
Ha en bra dag och sköt om dig.
Mvh Zimpelz Zkriver

http://zkrivaren.zkrivaren.bloggagratis.se/2008/12

 
Isabella

Isabella

4 december 2008 15:12

Bara undrar....flyttade ni ihop tillsammans samma dag som ni blev ihop??? ...eftersom du skriver att ni firar 5 månader ihop som par, som sambo :S

http://isabella.blogg.se

 
Emelie

Emelie

6 december 2008 18:19

Kul att läsa om några som lyckas trots att det gått så fort fram! :)
Sen blev jag ockå lite nyfiken på kommentaren ovanför :P

http://fimpen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 5 december 2010 10:47

Jag har bytt till blogger nu. Jag tycker att bloggplatsen ser så trist ut. Känns inte som en riktig blogg eller nåt. Nu när jag har mixtrat lite med min nya blogg känns det bättre. Sen kan jag skriva lite oftare då jag har skaffat en app till min htc...

Av Carolina - 1 december 2010 20:21

Första punkten i min 30 dagars-lista ska uppfyllas.   Ska skriva om mig då med andra ord... Jaha, vart ska man börja?   Född i Västervik - mamma, pappa och två storasystrar, som är 6 och 8 år äldre än mig. Hade väl ett gäng husdjur med. Är et...

Av Carolina - 30 november 2010 19:46

Varje dag i 30 dagar ska jag skriva om dessa sakerna. En kategori för varje dag. Jag börjar från och med imorrn den 1/12. Det kan bli intressant! = )   Dag 01 – Om migDag 02 – Min första kärlekDag 03 – Mina föräldrarDag 04 &ndas...

Av Carolina - 27 november 2010 21:02

Igår fick Neo en ny jacka - han var i stort behov av en. Idag när vi skulle åka och handla gick han omkring här hemma i kängor och sin nya jacka. Han såg inte alls ut att vara 1½ bara, han såg snarare ut att vara 5 eller något. Han såg genast mycket ...

Av Carolina - 25 november 2010 21:00

Dags för drop in-besök på arbetsförmedlingen. Usch, tycker inte alls om de där besöken men tyvärr ett måste. Sitta i kö och inte alls veta hur lång tid det kommer ta förrän man får komma in. Men som tur var fick jag väl bara vänta i ca 30-40 min på m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards