Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Carolina - 4 december 2008 23:15

Just det... Hittade lite bra och roliga prylar på Ica förut när vi var där. Fyra nya böcker i en reakorg - "Alias Monster" som handlar om Aileen Wournos som döms till flerfaldigt dödsstraff efter att ha bundits vid sju mord, en berättelse om varför allt blev som det blev, "<3&6" av Emma Hamberg som handlar om kärlek, pirr, kåthet osv för ungdomar, "Jag älskade honom" av Anna Gavalda och "28 timmar i oktober" av Caroline Giertz. Plus att jag hittade ett par vinterstövlar med dragkedja - mycket bra nu när jag börjar bli större och större. Jobbigt att böja sig ner och knyta skor då. Jag har börjat gå i dem och de är sköna. =) Sen handlade jag lite annat smått och gott på Ica. =)

Av Carolina - 4 december 2008 23:00

Vecka 19 (18+2)


Idag åkte Katarina, Ted, Ebba och Linnea till Sthlm. De får bo på ett sjukhus däruppe. Ebba ska bli ompysslad och jag hoppas verkligen att läkarna och sköterskorna skärper till sig efter samtalet jag fick från Katarina... Hoppas allt blir bra!


Idag kom de två som ska fixa våra fönster. Så nu är sovrumsfönstret bytt och resten av fönstren blir bytta på söndag. =) Äntligen blir det gjort! På söndag får vi hitta på något samtidigt som de fixar fönstren - går inte att vara hemma då, blir iskallt inne.


Annars har vi mest tagit det lugnt ikväll. Har inte orkat så mycket annat. Har varit helt slut. Vi hämtade Oliver och Akilles så nu får vi se hur länge vi har dem - åtminstone tills på onsdag.

Annars har jag kollat på L Word, gått en promenad med hundarna (Shiva är fortfarande hos svärmor), pratat i telefon och kollat runt på nätet lite. Dock har inte allt gått som jag har velat men men får fråga Ola imorrn...


Har haft sån halsbränna idag och i princip hela dagen har den suttit i också. Hur jobbigt som helst. Har haft halsbränna lite grann från och till förut men inte såhär. Ska nog kolla upp om det finns något bra mot halsbränna som jag kan ta. För jag antar att det här bara har börjat... =(

Av Carolina - 4 december 2008 15:08

Grattis mina kusiners mamma och Tilda och Williams farmorBarbro-dagen!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards