Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Carolina - 3 december 2008 23:00

Vecka 19 (18+1)


Vid ett började första mötet med Jobbgarantin på AF. Det gick jättebra och jag tror att jag kommer få mycket hjälp därifrån. Jag gillar min handläggare Anki och även Joakim som håller i Jobbgarantin. Vi fick två läxor - papper att fylla i, plus att jag ska börja fila på en intresseanmälan som jag ska få hjälp med att få till ordentligt på nästa möte. Så detta blir nog bra. Så märks om jag hinner få något jobb eller liknande innan bebisen kommer. Men nu har jag iaf något att göra och jag får pengar... =)


Vid fem-tiden ringer Katarina och säger att det har hänt något med Ebba så jag och Ola var tvungna att passa Linnea medan de åkte till sjukhuset. Så Ola och jag tillbringade kvällen med Linnea. Vi lekte med henne, jag fixade mat till henne, välling och nattade henne. Allt gick bra! Vid tio-tiden åkte jag med Ola och hans jobbarkompis till Ryhov i Jönköping - Ola jobbar i Jönköping. Jag tillbringade natten i ett sjukhusrum med Katarina och en skrikande och gråtande Ebba. Man kunde inte göra annat än att försöka göra det bästa för Ebba. Hon fick sova lite iaf. Katarina fick sova en hel del också. Men jag kunde bara inte. Jag låg och tittade i taket och slumrade jag till vaknade jag direkt när Ebba vaknade och grät. Så jag tröstade Ebba när hon vaknade under natten. Vid halv sju på morgonen åkte jag hem med Ola och hans jobbarkompis igen. Jag längtade så efter att få komma hem och sova. Slippa detta lilla sjukhusrum och en paus ifrån "jobbet" att försöka göra så mycket som möjligt för Ebba, vilket var mycket svårt.


Jag tänker på dig älskade lilla Ebba! <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards