Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Carolina - 8 december 2008 20:21

Vecka 19 (18+6)


Idag har det endast varit slappt. Jag har suttit och spelat ett av mina nya spel idag - Mitt djurpensionat 2 på Nintendo DS. Mycket att göra och det är inte svårt att få tiden att gå, beroendeframkallande också. Men förbannat roligt! Det andra nya spelet - My horse and me 2 till Xbox, får jag nog vänta med till julafton då Ola köpte det som en julklapp. =)


Jag har lagat mat - stekt kött med friterade kroketter (mums), gjort så att alla tre hundarna är nöjda och glada, gjort mina två läxor tills på onsdag till Jobbgarantin, hjälpt Ola att sätta upp de flesta gardinerna igen och nu surfar jag runt och kollar på ett par avsnitt av Californication. Ola ligger och snarkar i soffan bredvid mig, konstigt att han inte har somnat ännu. Men jag låter honom vara en stund till.


Imorrn är det dags för rutinUL och det börjar pirra i magen nu. Inte långt kvar. Det jag är mest nyfiken på är könet och att se Olas reaktion. Min största rädsla kommer nog att vara att bebisen är död när bilden kommer upp på skärmen. Så det är många blandade känslor som yr omkring inuti mig. Men det kommer nog vara en skön känsla när (om) man ser att allt är bra, hjärtat tickar och den rör på sig därinne. Så får se om man ser att det blir en dotter eller son. Ska även fråga imorrn om det är två eller en, även fast läkaren sa att det bara är en på VULet så var ju allt annat åt helvete så skadar inte att fråga en gång till. Hoppas, hoppas...

Av Carolina - 8 december 2008 20:06

Grattis svärfars Christina58 årsdagen!!

Av Carolina - 8 december 2008 09:39

Måndag: Slappardag!

Tisdag: Rutin ultraljud!

Onsdag: Jobbgaranti!

Torsdag: Kurator!

Fredag: Åka till min hemstad! Gå på julbord!

Lördag: Va hos kompis!

Söndag: Åka hem igen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards