Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Carolina - 25 november 2010 21:00

Dags för drop in-besök på arbetsförmedlingen. Usch, tycker inte alls om de där besöken men tyvärr ett måste. Sitta i kö och inte alls veta hur lång tid det kommer ta förrän man får komma in. Men som tur var fick jag väl bara vänta i ca 30-40 min på min tur. Från början såg det ut att ta längre tid. På mötet kom vi fram till att jag skulle söka praktik på industrier då handeln inte få ta emot praktikanter under jul och nyår. Sen skrev jag upp mig i kö på en utbildning som har massor av olika inriktningar. Det kan bli bra. Jag vet ju egentligen inte vad jag vill jobba med och vad jag tycker om. Jag har bara haft en dröm eller en tanke hittills och den kanske inte stämmer. Så nu får jag se vad som händer. Vore kul att komma in på utbildningen inom en snar framtid för att se vad det är för något, om det är något för mig...


Under tiden jag var på arbetsförmedlingen gick Ola och Neo runt på stan. När jag var färdig gick jag en snabbis till bibblan för att lämna in lite böcker och låna ett par Danielle Steel böcker. = ) Kom ut med tre stycken. Ola hade köpt en snygg skjorta, en pepparkaksdräkt, lite strumpor och tre par vantar till Neo under tiden. Mycket bra gjort!! = D Han hade hittat en jacka med men tyckte att den var alldeles för dyr. Varför ska barnkläder vara så dyrt för?? Dem kostar ju lika mycket som kläder till vuxna. Hur kan det komma sig??


Vi gick en snabbis inne på ICA och sen åkte vi hem. Ola skulle till jobbet. Kvällen blev som vanligt - inga konstigheter. Var ändå nöjd med dagen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards