Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Carolina - 16 november 2010 20:16

Låg i sängen till tio - då masade jag mig upp. Det var nog inte så smart att ligga och dra mig så länge, har varit seg hela dagen. Det är ju en annan sak om man verkligen sover men jag låg och slumrade i en timme och då blir man ju snarare tröttare än piggare. Men skönt var det! Speciellt att veta att jag slipper ta morgonen med Neo för en gångs skull. Händer ju inte direkt ofta att man får ligga och dra sig i sängen numera.


Åkte in till stan med syrran strax innan två. Jag skulle träffa min jobbcoach vid halv tre. Så jag passade på att köpa cigg och kolla runt lite på bibblan innan jag skulle träffa honom. Mötet varade i en kvart. När jag kollade på klockan kändes det så meningslöst att åka in bara därför... Slösa busspengar på en kvart. Något som man lika gärna kunde ha tagit över telefon. Men men... Vi kom fram till en liten lista på olika ställen där jag ska söka praktikplats. Frågade på bibblan när jag ändå var där och dem hade ingen möjlighet just nu utan jag skulle komma tillbaka efter jul och nyår. Jaha. Okej.


Åkte hem efter halv fyra. När jag kom hem möttes jag i dörren av en glad pojke som sträckte ut sina armar mot mig och sa "ma" (betyder komma). Då värmer det i hjärtat! = D


Bakade lite drömmar när Neo var lagd till sängs. Dem såg inte riktigt ut som drömmar men smakade som drömmar. Det är väl huvudsaken antar jag.


Nu blir det Kommissarie Späck på tv och äta lite hamburgare. = ) Neo har inte somnat riktigt än men hoppas att han tänker somna nu. Det är ju dagis imorrn. Då står det på schemat att söka lite praktikplatser. = D


Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards