Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Carolina - 15 november 2010 23:02

Ända sen i morse har jag haft ont i mitt vänstra öga. Riktigt irriterande är det. Inget jätteont men tillräckligt för att jag ska störas av det. Det är inget på utsidan utan inne i huvudet så att säga. På baksidan av ögat. Lite svårt att komma åt då... Ögat känns ömt och det är lite rinnande. Börjar få huvudvärk också - beror nog på flera saker men pga ögat har jag känt mig seg idag. Inte orkat göra så mycket. Dock har jag plockat bort alla grejer på matsalsbordet så nu är det bara småplock och avtorkning kvar. Sen är det fint igen! = D


Läser lite bloggar just nu, sen blir det en sista kiss/röktur ute och efter det sängen. Just nu känns det skönt att det snart är dags för sängen. Är trött!! Har mått lite illa från och till idag - inget stort men tillräckligt då jag har sån panik när det gäller illamående och kräkningar (speciellt om det egentligen inte finns någon anledning), molvärk och ångest. Har väl pms eller något. Är extra känslig överhuvudtaget.


Men men... Göra det sista och sen...


Godnatt!!

Av Carolina - 15 november 2010 21:50

Har precis kollat på Sex and the city 2. Riktigt bra film! Den första filmen var en mycket bra fortsättning på serien och den andra filmen nu var en bra fortsättning på ettan. Det blir bättre och bättre. Jag kunde inte slita ögonen från tvn under hela filmen. Jag hoppas på fler fortsättningar - vare sig det blir film eller serie. Man kan inte se nog av de fyra väninnorna. Jag är inte ett dugg intresserad av mode och sånt. Men jag är så intresserad av att veta allt om deras liv och hur dem löser olika situationer. Jag älskar Sex and the city!! Jag har bara första boxen av serien och jag vill så gärna ha alla plus att jag inte har första filmen så den vill jag också ha. Jag måste bara ha dem så att jag kan titta på "tjejerna" om och om igen.


En mycket bra kväll för mig själv! Nu har Ola kommit hem. Så det blir väl att sitta uppe en liten stund till och sen sova gott, förhoppningsvis. Imorrn har jag ett möte med min jobbcoach Christer. Då ska vi prata en massa om praktikplats. Jag ser fram emot det. = D Jag vill och måste verkligen ha något att gå till och göra om dagarna. Jag har tillbringat alldeles för många dagar hemma, drivandes. Hoppas att jag, vi, hittar något bra för mig - som jag trivs med! = D

Av Carolina - 15 november 2010 19:13

Nu är det lugnt här hemma. Mycket skönt! Neo är precis lagd och Ola är på jägarexamens kurs. Så nu är det bara jag och Shiva. Min kväll blir framför Sex and the city 2 och med Cola. Mycket bra kväll för mig! Nu ska jag njuta av ett par lugna timmar med mig själv.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards