Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Carolina - 26 april 2010 22:00

Dagen löpte på som vanligt. Neo lekte, sov sina lurer, vi var ute och gungade. Jag satt vid datorn när Neo sov eller lekte bra på egen hand. När Ola kom hem blev det mest att prata och äta. Vid halv sex kom svärmor och hämtade mig för vi skulle åka och jobba. Otto var med för att det skulle gå fortare. Det gjorde det nog även fast jag kände mig rätt meninslös just ikväll - hade ju inte så mycket att göra i och med att vi var tre om sysslorna. Hade väl varit hemma någon timme när jag tog med mig Shiva ut och mötte upp Katarina, Oliver och Akilles. Vi gick en kvällspromenad på någon timme. Det var riktigt skönt och kul att få gå ut med Shiva - hittar väldigt sällan någon tid över för sånt. = ( Blir väl bättre sen när Neo har börjat på dagis, hoppas jag. Vi kom i säng vid tio-tiden. Tyvärr kände jag mig stressad när jag gick och la mig så jag anade att natten/morgondagen skulle innebära ond mage... = (

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards