Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Carolina - 15 april 2010 22:15

Leksak: Bollar, hammare och slagbräde.
Sysselsättning: Öppna och stänga garderobsdörrar.
Mat: Våfflor.
Ord: Pappa.
Skrattframkallande: När jag säger nej och han vet om att han gör fel. Då kiknar han av skratt och kryper snabbt iväg för att snart komma tillbaka och proceduren börjar om. Härliga unge!

Neo
Av Carolina - 15 april 2010 22:00

Rensat bland Neos ytterkläder. Overallerna bort - jacka och väst fram.   

Av Carolina - 15 april 2010 19:30

Idag fyller Ola 24 år. Började morgonen med att hämta Neo och la honom i våran säng och sen fick Ola öppna paket. = ) Han blev glad över presenten - skål att ha popcorn i, ser ut som dem man har i amerikanska filmer. Dagen har fortlöpt bra och lugnt. Vi åt våfflor till lunch - Neo fick smaka för första gången. Han älskade det! = D Så till lunch åt han två stycken våfflor. Nu på kvällen har Neo lekt och jag har tagit det lugnt. Har varit riktigt trött idag. Neo låg vaken i en timme inatt och bara hostade. Satt bara och väntade på att han skulle kräkas pga hostningarna för det var såna hostningar - hostar tills man klöks. Usch! Så efter två nätter med störd sömn och vakna timmar är jag väldigt trött. Plus att nu har allergin börjat med - det kliar som fan i mina ögon. Jag är troligtvis allergisk mot hasselpollen, inte björkpollen.

Jag hoppas att Neo sover nu. Han ville inte till en början så jag fick gå upp och prata lite med honom, blev en del tårar men hoppas att han har "gett upp" nu. Innan det blir läggdags för mig ska jag försöka att städa lite. Även fast jag inte alls känner för det. Mycket roligare att städa när man är två som hjälps åt... = ( Allting känns så övermäktigt.

Imorrn bär det av till sjukhuset - jag ska göra min gastroskopi vid halv tolv. Så jag får inte äta från kl 24 inatt tills efter det är färdigt. Lär få lugnande också - hoppas jag. Jag kommer vara jättenervös och rädd men jag hoppas att det går över fort och att de hittar vad som är fel på mig...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards