Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Carolina - 5 januari 2010 23:00

Har haft illamående som kommit och gått idag men jag har klarat av det. Nu framåt kvällen har jag dock fått huvudvärk men det går nog över av en panodil och sen sömn. Man kan ju alltid hoppas. Har suttit och kämpat med att montera ihop alla delarna till den orange kaninen nu. Fy fan vad den kaninen har krånglat! *morr* Delar som har blivit för små eller som jag fått göra om och nu fick jag inte till delarna där jag ville ha dem så jag fick göra om. Även fast jag inte alls är så nöjd med denna som med den rosa kaninen så orkar jag inte traggla mer med den nu. Den får helt enkelt vara klar. Har även satt dit två gröna blommor (knappar) vid öronen så att det ser ut som två hårspännen. Det får duga. Nu fattas bara ögon (svarta knappar) och en svans på bägge kaninerna. Men det har jag inte hemma så det fixas en annan dag.

Neo har ätit med tre timmars mellanrum hela dagen - innan har han fått mat var fjärde timme. Men nu har han verkligen velat ha mat så ofta. Så nu för kanske en halvtimme sen somnade han för natten. Så ljuvligt! Och klockan har precis slagit 23. Fira kanske?? Hoppas bara att han inte drabbas av nattskräck nu bara för det utan att han får sova. Håller tummarna! Han drabbas alltid av nattskräck om han somnar innan klockan tolv. *suck* Då får man (jag) sitta med honom länge för att lugna honom - vagga, vyssja, sjunga osv.

Nu ska jag bara ta det lugnt och göra det jag vill. Sen får jag se om Neo vaknar eller inte. = )

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards