Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg under juni 2010

Av Carolina - 17 juni 2010 22:00

Sitter på Pingu och tittar på tv och äter smörgåsrån.


Smörgåsrån i hela munnen.


Dessa blå ögon som tar musten ur mig.   

Av Carolina - 17 juni 2010 11:00

Igår fick vi ett vykort på posten där det stod att vi var inbjudna till ett föräldramöte i augusti. Så idag anmälde vi oss dit. Det känns stort, pirrigt och nervöst att få gå på föräldramöte. Tänk att våran lille pojke har blivit så stor nu att vi ska på föräldramöte på hans dagis. = D Allting blev allvarligt nu. Men jag ser fram emot att lära känna fröknarna och se hur dagis är. Det som är ännu härligare är att jag och Neo kan cykla till dagis när han börjar där. Vi kan cykla, gå med vagnen och sådär. Vi behöver inte åka någonstans - vi kan gå. Känns väldigt härligt! Det kommer nog kännas i mig de första gångerna jag ska lämna honom men jag tror att Neo kommer att trivas bra på dagis. Numera har han ju inga större problem med att lämnas bort till andra. Så det ska nog gå bra! Jag vet att han behöver gå till dagis för att aktiveras och umgås med andra vuxna och barn om dagarna. Den aktivitet han får hemma räcker inte riktigt. Så det ska bli skönt för både mig och honom tror jag. Så på ett sätt känns det skönt att veta att han ska börja på dagis om ett par månader - ibland önskar jag bara att tiden skulle gå lite fortare...

Neo
Av Carolina - 16 juni 2010 23:45

 


Anna och Jonas

fick idag

dottern Märta.

50 cm och 3350 gram.

Storasystrarna heter Stina och Hilda.


Anna är en gammal klasskompis till min storasyster.

Av Carolina - 16 juni 2010 22:30

Neo 13 månader! Munnen går i ett - han har lärt sig att säga hej då och tutte ajajaj. Så han kan säga två ords meningar. = D *stolt mamma* Men favoritorden är mamma, pappa och Ebba. Antingen så är han en glad och busig kille eller så är han en trotsig och arg kille. Han har fått en dagisplats nu med. I augusti börjar han. *splittrade känslor hos mamma* Min goa och underbara men trotsiga unge! <3


 

Av Carolina - 16 juni 2010 22:00

Såhär snygg frisyr får man när man hoppar studsmatta. = )


Linnea tycker att det är jättekul att hoppa studsmatta.


Linnea och Ebba.


Min lille busunge!


Ebba kryper omkring på studsmattan.


Mums med mat!


Du är ju så vacker så att det finns inte!   

Av Carolina - 15 juni 2010 12:00

 


Frida och Mattias

fick idag

sonen Vilgot.

52 cm och 3930 gram.


Mattias är en gammal bekant till mitt ex.

Av Carolina - 14 juni 2010 22:00


Neo provar sitt nya regnställ. = )

Av Carolina - 13 juni 2010 02:45

 


Caroline och Erik

fick idag

dottern Isadora.

50 cm och 3605 gram.


Caroline är en gammal klasskompis storasyster.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards