Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Carolina - 23 juni 2010 22:30

Har varit så fruktansvärt trött och seg idag. Haft en gräslig och ihållande huvudvärk mestadels av dagen. Jag har druckit massor så vätska har jag fått i mig. Inatt fick jag faktiskt sova till skillnad från natten innan men jag har mått sämre idag än vad jag gjorde igår. Blää!! Vid klockan tre var jag så trött att jag slumrade till lite. Jag tycker inte alls om att sova mitt på dagen om inte Neo sover och det gjorde han inte denna gången. Från dess att jag vaknade till igen och att Ola kom hem tills dess att han fick vällingen har Neo varit väldigt grinig. På förmiddagen fick han gunga lite. Även vid fem då Ola klippt gräset färdigt fick Neo följa med ut. Han gungade en stund, busade med Ola och sen fick han krypa omkring på gräset. Som tur var så brydde han sig inte om det lösa nyklippta gräset som låg överallt utan han kröp omkring och hade det roligt. Det behövde han tror jag.


Har precis suttit en stund med Neo som vaknade till och grät. Han var jättetrött så då var han grinig för det. Så satt med honom en stund och sen gick jag upp och la honom. Hoppas att han kan somna skönt nu. Hoppas bara att det inte för varmt i hans rum så att det stör honom... Hoppas också på att jag får sova inatt. Har känt mig så stressad idag och har varit knasig i magen ett par dagar nu. Hoppas att magen ordnar upp sig tills imorrn. Känner inte alls för att ha magknip och vara gasig i magen längre. Usch...


Snart dags för sängen. Skönt!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards