Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Carolina - 22 maj 2009 15:00

Idag var det dags för att åka till BB för en koll på Neo. Allting var som det skulle med honom. Han fick mycket beröm för att han var med så mycket och tittade stort. :-) Det värmde i mitt hjärta av att höra det.

Dagens vikt låg på 4180 gram så han har nästan gått upp allt som han gick ner.

16e: 4185 g.
20e: 4050 g.
22: 4180 g.

Huvudomfånget var fortfarande 37 cm. Tur att han inte växer allt för snabbt... :-) Han visade sin bästa sida för läkaren - låg vaken, var medgörlig och skrek ingenting. :-) Sötnosen.

Min älskling! Du är det bästa...

Neo
Av Carolina - 22 maj 2009 11:45

Jag älskar min son så otroligt mycket! Han är det vackraste jag vet. Jag trodde aldrig att jag skulle få hålla i mitt eget barn. Under hela graviditeten var jag livrädd för att han skulle dö ifrån mig. Allting jag gjorde påverkade ju även honom inne i magen. Jag var orolig konstant. Jag ar så rädd, hade sån ångest. Jag skulle inte känna mig säker förrän jag faktiskt höll i honom. Nu har jag haft honom hos mig på riktigt i fem hela dagar och det har varit de bästa i mitt liv hittills. Nu vet jag att detta är den dröm jag alltid velat ha.

Jag älskar min sambo Ola massor! Min kärlek till honom växer mer och mer för varje dag, speciellt sen vårat mirakel kom till världen. Numera när jag tittar på honom kan jag inte låta bli att le och känna hur det värker av kärlek i mig. När jag ser honom vara med Neo - mysa, prata, byta blöja, mata eller bara bry sig om honom så är jag så lycklig. Han är den perfekta pappan i mina ögon. Precis en sån jag alltid velat ha till mitt/mina barn. Han är den bästa jag vet och jag är så glad och lycklig över att ha honom som sambo och som pappa till min pojke.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards