Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Carolina - 26 februari 2009 19:05

Vecka 31 (30+4)


Fan vad jag hatar att bo i ett hundtätt område med en skällande och osäker hund! *morr* Tänkte precis gå ut med Shiva istället för att bara släppa ut henne. Kan ju säga att det var tur att jag hade kopplet på henne...

Först skällde hon och försökte göra utfall mot tre hundar som hade gått förbi våran grind - de tre hundarna har vägarna förbi vårat hus som ständig promenadsträcka. När jag fick henne tyst och till fot upptäckte hon en grannes hund, som var lös, på andra sidan av vårat hus och gjorde samma sak mot honom. Då blev jag så trött. Det är omöjligt att bara fortsätta gå när hon har upptäckt en eller flera hundar i närheten av vårat hus. Så det var bara att gå in igen...


Och vi hann inte ens utanför grinden... *suck*

Av Carolina - 26 februari 2009 14:42

Idag fortsätter jag att läsa...


dagens bok är: Känn pulsen slå av Berny Pålsson.


Info: Känn pulsen slå är självbiografin som tar vid där den uppmärksammade Vingklippt ängel slutade. Vi får följa Berny då hon sjunker allt djupare ner i en värld av droger, tabletter, alkohol, självförnedring och sexmissbruk. När Jonas kommer in i hennes liv får hon plötsligt något som är värt att kämpa för - men klarar hon av att bli drogfri, och det svåraste av allt: att möta sitt förflutna?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards