Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Carolina - 20 juli 2008 18:37

00:43

Ägglossning idag... Får se vad som händer... ;)

13:08

Usch, denna dagen ser jag inte alls fram emot. Vi ska åka hem till mig och packa och greja. Jag hatar att vara där. Som tur var så är det bara över dagen men ändå... =( Sist var vi i min lägenhet i ca 2 dagar. Jag mådde psykiskt dåligt och Ola mådde fysiskt dåligt. Så vi drog hem klockan elva-tolv på kvällen. Vi (jag) orkade inte vara kvar längre. Egentligen skulle vi ha varit där i en vecka men jag pallade bara inte. Det var skitjobbigt. Det är iofs kul att packa ner och flytta men jag vill inte vara "hemma". Hoppas att timmarna där går fort så att jag får åka hem igen...

Annars är det rätt lugnt här. Händer inget ovanligt. Hade ägglossning igår och antar att det är lite ägglossning idag med så får se vad som händer framöver. Om det blir något av det hela. Skulle vara kul om det blev en bebis denna månaden men om det inte blir det så är det bara att testa nästa månad. =) Jag och Ola vill ha bebis iaf, när det än blir. Men våra familjer säger väl en helt annan sak. Min syrra har sagt att vi gör som vi vill men bara vi tänker oss för lite innan på praktiska saker. Medan hans brosa säger blankt nej till allt som jag och Ola förtar oss - flytt, sova ihop, skaffa barn osv. Vi är ju faktiskt 22 år gamla bägge två så vi behöver inga uppläxningar och ingen barnvakt... Men får se när det blir bebis! Den är mycket älskad och efterlängtad när den än tänker flytta in... =)

23:36

Ikväll har det varit grillkväll hos syrran. Det blev jag, min sambo, min storasyster, hennes sambo, svärfar och hans käring. =) Riktigt trevligt. Vi hade med oss Shiva och hon var jätteduktig med katterna. Hon gick för nära Russin och fick sig en omgång. Så nu kanske hon fattar att hon inte ska jaga katterna. Russin fräste och slog mot henne. Jag vet inte om hon blev träffad men hon fick respekt för honom efter det iaf. Senare så kom Tindra jamandes och ur Shiva kom det varken ljud eller reaktioner även fast hon nog såg Tindra. Mycket duktigt tycker jag!! =) Vore så kul om man kunde ta med henne så hon slipper sitta hemma själv eller i bilen och se alla ha roligt. Tycker det är så tråkigt...

Nu blir det väl någon film och sen läggdags. Syrran ringer imorrn vid åtta för att få upp mig och Ola ur sängen. Hon tycker att vi ska få in lite rutiner. Visst det behöver vi då Ola börjar jobba igen om nån vecka efter semester. Men jag ser inte direkt fram emot att gå upp tidigt då jag gärna ligger kvar och halvsover i sängen hela förmiddagen. =/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards