Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Carolina - 22 oktober 2010 20:14

Utspelar sig på olika ställen, bowlinghall, utomhus, lägenhet?.

Personer som medverkade var jag!, Ola (lite mot slutet), J.J, J.L, Neo och en hel del okända personer.


Jag ansåg att J.J var min eftersom att jag hade varit ihop med honom. Jag var fortfarande intresserad av honom och ville väl antagligen ha honom tillbaka. Jag hade en liten chans men något hände på vägen. J.J blev elak mot mig och kallade mig en massa saker. Han blev ihop med J.L, som hade varit min bästis i flera år, och hon ställde sig på hans sida. Även hon blev elak mot mig. J.J tog Neo och gömde honom för mig. Sen när J.L lämnade tillbaka Neo, som var helt oskadd, gick jag till J.J och skrek åt honom. Frågade varför han tog min son? Sa till honom att det var ju inte han som var pappa till Neo. Men jag fick inget svar. Det sista jag skrek till honom var: Jävla knarkare!


Precis när J.L och J.J blev ihop försökte jag prata med henne. Jag hade insett att det inte var mig han skulle välja. Jag la händerna på J.L´s kinder och sa till henne: Jag skulle göra vad som helst för att få gå tillbaka till tiden med J.j så förstör ingenting nu!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards