Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Carolina - 6 oktober 2010 21:21

Jag älskar armband och örhängen. Jag tycker om affären Ur & Penn för de säljer billiga smycken och såna smycken som jag gillar. Så idag när jag var därinne kunde jag inte låta bli att stoppa på mig två par örhängen och en berlock. När jag kom fram till kassan sa hon att dem hade ett erbjudande där man får ett armband och tre berlocker för 100 kr. Så jag fick med mig två par örhängen, armband och tre berlocker för samma pris som två par örhängen och en berlock. Sånt gillar jag starkt!


Ett par av örhängena var en dragkedja (det man håller i och drar i) och det andra paret är stora säkerhetsnålar. = D Armbandet är ett sånt som ser ut som en kedja - lätt att hänga berlocker i. Berlockerna jag köpte är en nalle (står för Neo), ett hänglås (står för hemligheter) och ett par handbojjor (står för lite olika grejer i mitt liv). När jag fyllde år fick jag ett liknande armband med en berlock och sen gjorde jag egna berlocker. Tyvärr tappade jag två berlocker i somras på semestern - ett som jag själv gjort och det jag fick av mamma. Så trist!! Nu köpte jag billigare grejer men hoppas att det ändå är av bättre kvalité. Inte alls kul att köpa dyra grejer som sen går sönder... = (


Så när jag springer förbi Ur & Penn i framtiden blir det att kolla in berlockerna för att fylla på mitt armband. = D


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards