Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Carolina - 15 september 2010 18:30

Hittade min samling med gamla pixiböcker häromdagen när jag gick igenom ett par kartonger. Det var verkligen som att slungas tillbaka till den där första tiden då man lärde sig att läsa. Mamma läste massor för mig ur just dem böckerna och sen lärde jag mig att läsa. Jag har kvar den boken som lärde mig att läsa. Nu ligger dessa böcker uppe i Neos hylla och med enorm glädje läser jag minst en för honom varje kväll.   

Av Carolina - 15 september 2010 15:00

Det var riktigt härligt att gå runt i affärer utan barn. Det måste göras oftare! Hittade fyra tröjor och en väst till Neo och mappar till mig att lägga mina teckningar i. = ) Västen får han ha nu i höst, varma vinterdagar och förhoppningsvis kan han ha den i vår också. Svart med Barbapapa inuti. = D

Av Carolina - 15 september 2010 09:19

Nu är Neo lämnad på dagis. Blev tårar även denna gången men det går nog lika bra som de andra dagarna. Han trivs på dagis och leker bra, äter bra och sover bra. Bara lite jobbigt när mamma ska gå ifrån honom.


Snart blir det att åka till IKEA och lite andra affärer med syrran. Strosa omkring bara hon och jag, utan barn och karlar. Det ska bli skönt! Händer typ aldrig att man är helt själv sådär utan sin lilla familj. Alltid har man någon med sig - antingen ungen eller sambon. Så detta blir nog nyttigt och bra! = D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards