Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Carolina - 4 september 2010 09:44

Jaha, då var jag också förkyld då... *morr* Har varit jättetäppt inatt. Vaknade till i natt/imorse och var tvungen att ta nässpray. Tur att jag hade tagit med mig nässprayet till sängen. Munnen var alldeles kladdig av att ha andats med bara munnen. Det tog ett tag innan nässprayet gjorde verkan. Skitjobbigt! Jag måste ha sovit rätt hårt när jag väl sov för jag hörde inte ens när Ola kom hem inatt. När jag vaknade upp pga näsan så låg han bara där bredvid mig... = )


Så jag nyser som bara den, är täppt och skittrött!! Usch, gillar inte alls det här. Hoppas att förkylningen går över snabbt eller åtminstone till nästa helg. Då ska vi på kräftskiva. Neo är den som inte har blivit så dålig ännu - lite rinnande näsa men mer är det inte. Hoppas att det håller sig där men det gör det nog inte i och med att både jag och Ola är genomförkylda numera.


Fast det var ett bra tag sen vi var förkylda här hemma så det var väl bara en tidsfråga. Bara att härda ut nu... = (

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards