Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Carolina - 29 augusti 2010 17:00

Nu kan Neo definitivt gå även fast han kanske går och kryper ungefär lika mycket. Hela helgen har han gått mer och mer. Det är så kul att se honom när han går iväg - hela hans ansikte lyser upp av stolthet och förvåning över vad han själv kan.   


*stolt mamma*   

Neo
Av Carolina - 29 augusti 2010 16:00



Ännu en bok utläst. Det går fort att läsa när böckerna är svindlande bra.    Katarina von Bredow är en sån fantastiskt begåvad författare. Denna boken handlade för det första om Emma som blir kär i sin bästa väninnas pojkvän och dem börjar träffas i smyg. Sen mitt i alltihop strular Emmas lillebror Edwin till det i sitt liv med en massa olagligheter och skumma grejer. En riktigt bra bok!! Inte bara en massa kärleksdravel utan även en massa spänning och nerkittlande händelser. Trots att denna var lite tjockare än de andra av hennes böcker var den inte svårare eller mer långrandig. Det var riktigt svårt att lägga ifrån sig boken och när man var tvungen att göra det längtade man hela tiden tills man fick sätta sig och läsa fortsättningen. Så igår och idag satt jag med näsan i denna boken så mycket jag bara kunde...  Har faktiskt redan satt näsan i ännu en av Katarinas böcker... *hihi'* Men den skriver jag om när jag har läst ut den...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards