Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Carolina - 20 augusti 2010 20:59

Idag är det första gången på väldigt länge jag har haft energi och känt mig hyfsat pigg (förutom en jävla huvudvärk) på kvällen. De timmar Neo var på dagis hann jag ta det lugnt, andas och bara göra det jag kände för i min takt utan att behöva ha koll på Neo eller uppfylla hans behov. Det var några andra som fick passa honom åt mig. Så när jag hämtade Neo på dagis och fick pussa på honom igen, höra honom skratta och se honom busa var jag glad och uppfylld av energi. Så jag var bara glad och ville gosa och vara med Neo hela tiden. Jag orkade!! Annars på kvällarna brukar jag vara trött, grinig och tappa tålamodet för minsta lilla som Neo gör. Men idag var allting helt underbart! Detta är något jag har behövt länge och nu kommer jag att njuta i fulla drag. Åtminstone tills jag får ett jobb och har egna tider att passa och annat att tänka på.


Bara så jävla underbart att höra när jag hämtar Neo på dagis att han har uppfört sig exemplariskt och är jätteduktig. Att dem tycker mycket om Neo för att han är så go. Jag är så jävla stolt över honom nu så det är sanslöst! Jag kan inte sluta le och hjärtat svämmar nästan över av kärlek!


Jag kan inte vara en lyckligare människa som får vara mamma till underbara och goa Neo!

Neo
Av Carolina - 20 augusti 2010 12:34

Ringde precis till dagis. Allt hade gått jättebra med Neo idag. Han hade ätit maten och hade somnat bra. Nu när jag ringde sov han gott.    Min underbara lilla unge!   Känns otroligt skönt att han trivs på dagis och att han är duktig.

Neo
Av Carolina - 20 augusti 2010 12:00

 


Marianne och Lars

fick idag

sonen David.

55 cm och 3640 gram.


Lars är en gammal bekant till mig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards