Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg under juli 2010

Av Carolina - 14 juli 2010 14:15

Från almanackan:

Cyklade till kyrkogården, åt på Corner, handlade på Willys. Fick skitont i ryggslutet plus i ena foten av att cykla.

Ett snabbdopp i poolen med välbehövlig dusch efter för hela familjen, på kvällen.

Neo somnade vid 21-22 tiden i sängen efter en promenad i vagnen som var för spännande att somna ifrån.


Från facebook:

17.10 - har cyklat i flera timmar idag. Va riktigt jobbigt att cykla i denna värmen med en cykelvagn, unge och matkasse efter sig på cykeln. Hälsade på farmor och farfar. Var längesen. Nu blir det lugnt tills ikväll, då blir det nog lite livemusik.

Av Carolina - 13 juli 2010 22:00

Från almanackan:

Satt vid poolen hela dagen. Neo träffade maskoten Lysse. Såg en människogorilla hoppa fritt fall med lina. Neo somnade inte förrän vid 23, då var jag dödstrött.


Från facebook:

21.21 - påväg till restaurang Taste och se vad det blir till kvällsmat. Heldag vid poolen och med mamma. Hoppas att Neo somnar snart annars blir det ett varv till med vagnen.

Av Carolina - 12 juli 2010 22:00

Från almanackan:

Badat, gått på stan, gått en promenad på campingen.

Neo lärde sig att gå stadigt när man håller i honom, snabbt blev han så stadig att man bara behöver hålla i en hand. Han badade med en badstol i havet, jätteduktigt. Den träningen med att gå själv på havsbotten med hjälp av stolen gjorde nog att intresset för att gå väcktes till liv ordentligt.

Neo somnade vid 20. Flyttade till området Kullen, där vi var förbokade.


Från facebook:

5.30 - ligger i husbilen och vaknade av åskan. Inte trevligt alls. Vill sova ju.

5.44 - nu spöregnar det också. Hoppas innerligt att det inte håller på såhär hela dagen trots att regn och åska har behövts.

22.37 - sitter i husbilen och kollar på film. Full fart hela dagen. Igår lärde sig Neo att klappa händer och ikväll lärde han sig att gå stadigt när man håller i bara en hand.

Av Carolina - 11 juli 2010 22:00

Från almanackan:

Åker till Västervik. Trött. Neo har lärt sig att klappa händerna. Neo gick två steg själv (utan stöd) i resesängen. Neo somnade vid 22-23 tiden efter en promenad i vagnen. Bodde på området Dungen som är området för drop in-platser.

Av Carolina - 11 juli 2010 22:00

 


Gubbens hår. = D

Av Carolina - 10 juli 2010 22:00

Från almanackan:

Köpte en cykelvagn. Packade det mesta. Virkade klart en gubbe till Conny. Tvättade. Var uppe i stugan - alldeles för varmt.

Neo sa: Pappa putta Shia. Det lät som det men jag tvivlar starkt på att det är så.


Från facebook:

18.31 - Så varm och så trött. = (

18.45 - Inte alls lätt att virka när man har handsvett och det är trögt pga den. = (

21.56 - Hatar att packa. Tur att det mesta är klart nu inför morgondagen. Men känner mig lite smått stressad... Kommer antagligen hinna fixa allt jag vill ha fixat. Annars är det väl ändå inte hela världen...

Av Carolina - 10 juli 2010 18:37

Det räckte inte länge... Även fast jag inte känner mig jättesugen på cigg vid vissa tillfällen - kan ju bero på det varma vädret så känner jag att jag tänker vänta tills semesterveckan är över. Så när vi är hemma från Västervik gör jag ett nytt och ordentligt försök. = )

Av Carolina - 9 juli 2010 22:17

För en stund sen rökte jag mitt sista bloss... Får se hur detta går. Lär väl bli som en bomb - lätt att explodera och pms deluxe. Men jag har ju klarat det förut så jag ska väl klara av det även denna gången.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards