Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Carolina - 19 juli 2010 05:21

Jaha... Sitter här igen. När ska detta ta slut? Jag hinner ju knappt ta igen mig nu mellan alla omgångar med magkatarr. Just nu har jag inte ens en aning om vad som utlöser magkatarr och vad som inte gör det. *suck* Vaknade vid fyra och tänkte direkt - jaha, magkatarr nu igen. Så jag tog på mig morgonrocken och gick ner. Lika bra att ta hand om det direkt. Tog gaviscon, åt en banan, rökte, kissade och sen satte jag mig vid datorn. Blev bättre nästan direkt när jag fick sätta mig vid datorn, virka lite, titta på tv och dricka saft. Nu är det lite ont kvar men det är inte så farligt. Tänkte sitta uppe en stund till så att jag vet att det är helt lugnt. Hoppas att jag får sova ett par timmar till - har bara sovit 3 timmar hittills. För att orka en hel dag måste jag få mer sömn än så, speciellt nu när jag har haft så ont den senaste veckan.


Ska gå ut och röka en gång till och sen får jag se vad jag sysselsätter mig med. Hoppas att allt är bra vid sex-tiden, en halvtimme kvar. *suck* Ibland önskar jag att jag vore någon annan...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards