Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Carolina - 15 juli 2010 22:00

Från almanacka:

Åkte hem pga en envis och överjävlig magkatarr, satt i från 4 på morgonen till 14 på eftermiddagen då vi åkte hem.

Skönt att få sova i sin egen säng. Neo somnade vid 20 efter lite gnäll, trodde att det skulle bli senare pga de nya invanda tiderna.


Från facebook:

10.52 - hatar att leva just nu. Har haft våldsam magkatarr sen 4 imorse. Tydligen vill den inte ge med sig. Hade så ont att jag svettades som en gris och det blev nästan svart framför ögonen. Ångrar så att jag inte tog med några tabletter...

12.28 - packar ihop. Åker hem idag istället för imorrn. Detta funkar inte. Vill hem till mitt och bli bättre. Likaväl som man kan sitta här i husbilen en hel dag och bara vänta kan man lika gärna åka hem och kurera sig. Magvärken har ännu inte släppt...

14.31 - Neo har haft så kul denna veckan - han har inte varit arg en enda gång. Det värmer så i mig att se min lille pojke skratta och ha roligt. Han har inte ens velat sova på kvällarna. = ) Han har lärt sig nya saker. Detta ska göras om!

17.15 - åkte från ett soligt och varmt Västervik och kom hem till ett väldigt regnigt Fredriksdal. *hmm*

22.10 - såå skönt att vara hemma och kunna göra vad man vill och bara en sån sak att man slipper köa till toa och dusch. = D Men visst saknar jag det lite - det var en härlig vecka. Hoppas på att det blir flera såna semestrar i framtiden...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards