Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Carolina - 6 juli 2010 23:00

Åker in till Jönköping för att shoppa lite på Olssons. Vi som åker är jag, Ola, Neo, Katarina, Ebba och Linnea. Även denna gången hittade vi lite kläder och grejer. Pengarna bara springer iväg... Men kul är det! Jag verkligen älskar att shoppa - speciellt om man hittar bra grejer till lågt pris. Olssons har priser (och tyvärr storlekar) i klass med Ullared. Skönt att man slipper åka så långt för att kunna shoppa loss. = D Ett par klädesplagg till Neo blev det även denna gången men faktiskt till mig också. Hittade en collegetröja, ett par mjukisbyxor, en t-shirt och bikini.


När vi kom hem provade jag kläderna. Dum som jag var så gjorde jag inte det i affären. Upptäckte tyvärr att det endast var bikinin som passade på mig. *suck* Jag har så dumma former - bred och stor på vissa ställen och smal på andra ställen. Så det är svårt att hitta kläder som inte sitter åt för mycket eller är för pösiga. Jaja, får bli att byta dem kläderna nästa gång man är i Jönköpings-trakterna...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards