Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Carolina - 1 juli 2010 22:15

Idag städade vi huset. Ingegerd, Otto och Emma kom hit. Otto och Ola var ute och sågade och fixade med terassen medan vi andra var inne och städade. Jag tog hand om övervåningen och det passade mig bra. Då behövde jag inte ha någon som tjatade och försökte bestämma över mig... Sånt hade jag fått nog av redan för den dagen... = (


På kvällen körde Ola in mig, Emma och Neo till stan. Vi gick runt i ett par affärer - vi hade 1½ timme på oss men vi hittade lite iaf. = ) När vi var klara kom Ola in och mötte upp oss och vi handlade lite mat till kvällen. När vi kom hem var Ebba och Linnea hos oss. Så Neo fick leka en stund med dem innan det var dags för sängen för honom. Terassen blev nästan färdig så vi invigde den med lite grillat efter att Neo somnat. = ) Det var riktigt mysigt förutom att det var så mycket knott där vi satt.


Dagen blev hyfsat bra. Det bästa var shoppingturen med Emma och Neo och den långa pratstunden vi fick. = )

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards