Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Carolina - 20 juni 2010 21:40

Mitt på dagen körde Ola in mig och Neo till Elmia, Jönköping. Där var det hundutställning och min kusin Denise var där och ställde ut sin valp Yun. Det blir inte att man träffas så ofta då dem bor väldigt långt bort. Så idag träffade jag Denise, hennes hund Yun, min farbror Birger, hans fru Ann och deras hund Elis. Först gick jag, Neo och Denise runt i området - kollade i de olika stånden och kollade på alla hundarna som var där. Det var hur många hundar som helst. Jag tror att Denise sa att det var 11000 hundar anmälda under de 3 dagarna det höll på. Sen gick vi till campingen och fikade vid Birgers och Anns husbil. Vid fyra-tiden var det dags att åka hem. Ola hämtade oss och vi åkte till svärmor på vägen hem. Shiva hade varit där under dagen. Anna och Dan var där så det blev en pratstund där med. Vi fick mat och fika hos svärmor. Vid sex-tiden åkte vi hem då det var dags för Neo att sova. Det tog inte alls lång tid innan han somnade ikväll... = D


Kollar lite på film nu. Blir väl att lägga sig och sova snart. Vill gärna sova så många timmar jag bara kan...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards