Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Carolina - 11 juni 2010 23:30

ca kl. 10.
Fick sova hela natten och nu på morgonen är Neo en pigg och glad pojke. Han är fortfarande öm på benen men han kan göra allt som vanligt igen plus att han är inte varm längre, så jag tror inte att han har någon feber just nu. = ) *glad mamma*


ca kl. 13.
Åh, önskar att vi kunde hitta ett bra hus och även vinna budgivningen. Jag vill verkligen flytta... Budgivningen slutade på 600000 kr och vi la oss där. Varsågod, du som nu fick huset... Bara att söka efter ett annat även fast det känns riktigt bittert och jag är besviken. = (


ca kl. 18.
Sådär, nu är jag färdig med pappas amigurumi som han ska få nästa helg. = D Skönt att bli klar med nu, var alldeles för många smådelar och pyssel för min smak. Virkar hellre stora amigurumis så att man slipper bråka med dem så mycket.


ca kl. 19.
Nu ligger Neo i sin säng - nybadad och mätt. Men det verkar inte riktigt som att han är trött ännu... Får se hur lång tid det tar för honom att somna. Han accepterade badstolen han fått låna av sina kusiner. Tack vare den gick det att ha mera vatten i badkaret. Testade med att ha skum i vattnet också och det funkade - han kände på det, smakade på det men oftast tyckte han att det var i vägen. = ) Men han blev i alla fall inte rädd för skummet. Det var mycket lättare nu för mig att tvåla in honom och tvätta honom när han satt still istället för att försöka ställa sig upp och slänga sig runt omkring i badkaret. Mycket säkrare också! = D Så bra att han accepterade stolen. Men jag tror att jag skippar skummet nästa gång - han kunde ju inte hitta sina badleksaker. = D


ca kl. 22.
Äntligen sover den lille mannen... Inte bra att sova sen middag. = ( Får se när han tänker vakna imorrn. Sovmorgon kanske? = )

Av Carolina - 11 juni 2010 22:00

Mums med badleksak.


Åh, vad du är vacker! <3


Skummigt!

Bilder · Neo
Av Carolina - 11 juni 2010 11:15

 

 

Denna har jag gjort till min pappa. Hoppas att han blir nöjd... Det var ett jävla pilljobb med den i alla fall.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards