Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg under maj 2010

Av Carolina - 1 maj 2010 10:45

Del 1:


Exet Teemu erkände för mig att han tyckte om mig. Vi började umgås. vi låg i en säng ihopslingrade - han låg på rygg och jag låg bredvid med huvudet och armen på hans bröst. Vi gosade och kelade massor. Vi hade inte sex för jag var ihop med Ola. Att jag hade Neo var inga problem för Teemu ville inte ha egna barn. Vi träffades i smyg och låg mest och gosade. Låg nära, pussades (tror jag), gned oss mot varann (med kläder på) och luktade på varandras dofter.


Del 2:


Olas kompis Oscar började prata om självmord. Han började skriva avskedshälsningar på en vägg medan jag, Ola och Beca tittade på. Jag började gråta när jag läste ett meddelande som han skrev till sin dotter, att det skulle vara dem två förevigt. Sen försvann Ola och vi hittade honom inte. Jag började leta efter honom och blev mer och mer förtvivlad. Letade efter hemliga meddelanden och ledtrådar om vart han skulle vara i Kalle Anka-pockets. *hmm*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards