Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Carolina - 25 april 2010 22:00

Har mest varit ute hela dagen. Barnen har gungat, Ola har pysslat i trädgården och alla har bara njutit av att solen har varit framme. Vi var inne och handlade på Ica och Cheapy. Massa mat och på Cheapy hittade vi grejer till grillning plus en gunga. = ) Så nu har vi två gungar - mycket bra. Pappa och Ulrika tittade förbi på en fika när dem var på väg hem till sitt. Mycket trevligt! Ulrika har aldrig varit hemma hos oss innan så det blev en rundvandring i huset. Hon verkade gillade huset och det som vi hittills har gjort iaf. = ) På kvällen blev det gungning för barnen och grillning. Mycket god mat på kvällskvisten. Är mycket trött nu efter allt sällskap man har fått plus all frisk luft. Så strax blir det sängen...


Hoppas att magen är bättre inatt! Imorse vaknade jag vid fem med ont i magen. Väldigt irriterande när man bara vill sova. Men det värsta onda i magen gick över efter ca en halvtimme tack vare vetekudden och lite gos med Ola. Så vi var uppe vid sex-tiden. Efter lite mat också så var min mage ungefär som vanligt igen. = ) Så nu ska jag ta gaviscon lite oftare ett par dagar så att jag får ordning på magen igen. = D

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards