Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Carolina - 23 april 2010 22:00

Under hela dagen har det varit tungt att andas. Inte alls kul. Så har gått omkring och varit nojjig och orolig över det. Det är det värsta jag vet och är en av två saker som ger mig panik - svårt att andas och illamående. Vi var och handlade lite först på A6 - mat på McDonalds, Ola hittade två t-shirtar, jag köpte ett par turkosa byxor i strl 80 och ett par svartblå randiga strumpor i strl 22-24 till Neo och en födelsedagspresent till Anna. Vid halv tre åkte vi till Anna och Dan. Där var det gemensamt kalas - Anna fyllde 31 den 21:a och Sebastian fyllde 6 år den 22:a april. Ola och Dan pratade mest medan jag, Anna och Anitha pratade. Killarna pratade om det tekniska och vi tjejer pratade om våra liv, familjer, barn, relationer osv. = D Inte alls könsdelat eller så. = D Vincenth lekte med Neo - när Neo kröp på golvet kröp Vincenth precis bakom eller precis bredvid, om Neo hade en leksak tog Vincenth den ifrån honom. Vincenth fyllde 2 år i december förra året... Men det blev inget bråk eller tårar idag så då lät jag dem vara.


Det var väldigt svårt att slita sig därifrån när vi var tvungna att åka hem. Jag hade lätt kunnat vara där ett par timmar till. Jag älskar att prata med Anna och Anitha. Det känns som att jag har massa gemensamt med dem och lätt kan hitta olika samtalsämnen. Vi har upplevt ungefär samma saker alla tre på ett eller annat sätt. Men jag tror också att Anitha är en sån där person som man antingen älskar eller hatar (eller ogillar i varje fall) och jag är riktigt glad över att jag gillar henne. = D Nu har jag lärt känna både Anna och Anitha och jag gillar dem skarpt. Jag erkänner lätt att innan jag lärde känna Anna och bara hörde vad alla andra sa så höll jag med alla andra. Jag sa många dummar saker osv. Och det ångrar jag nu efteråt. Jag skulle inte ha lyssnat på alla andra från början även fast jag ibland kanske inte gillar allt som hon gör men vaddå, vem gillar allt som någon annan gör? = ) Men jag respekterar och pratar inte skit bakom ryggen. Det är bara så omoget! Vågar man inte stå för vad man tycker ska man bara vara tyst tycker jag. Jag står mitt emellan två stycken och ibland är det så förbannat jobbigt. Men ibland låter jag det gå in genom ena örat och ut genom det andra...


Helgens planer blir att ta det lugnt och kurera mig/oss. På söndag får vi besök av pappa, Ulrika (pappas fru) och Elisabeth (min faster). Ska bli trevligt! = D Nu blir det att kolla runt på nätet lite och sen sova. Ska bli mycket skönt och jag hoppas innerligt att förkylningen är ännu lite bättre imorrn (snorar inte lika mycket idag)! = D


Godnatt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards