Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Carolina - 21 april 2010 19:45

Nu vet jag vem mitt ex´s sötnöt är. Hjärtat snörpes åt lite grann.


Det är snart 2 år sen han och jag bestämde oss för att göra slut. Bara att tre dagar efteråt blev jag ihop med Ola. Då blev mitt ex riktigt sur på mig - kallade mig det ena och det andra. Men jag hade faktiskt gjort slut. Antagligen hade han väl känslor kvar för mig även fast vi var överens.


Det är något som jag saknar med den tiden. Gemenskapen, festerna, kärleken, sexet... För när jag ser hans namn, hans foto, namnen på hans familj och nu hans flickvän (som är den första efter mig) snörps hjärtat åt. Det känns i mig. Saknad. Varför? Hade saker och ting inte blivit som det blev hade jag antagligen inte suttit här och varit mamma till Neo. Mamma hade jag kanske varit eller gravid men då hade det ju inte varit Neo. Så jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta...


Jag kommer alltid sakna tiden med mitt ex, just det exet. Vi var tillsammans i 7 månader men det var 7 underbara månader på många sätt. Han var en helt underbar människa med vissa mörka sidor - men vem har inte det? Ibland skulle jag vilja vrida tillbaka tiden och leva just vid den tidpunkten en liten stund. Bara vara där en vecka eller något och sen åka tillbaka till nutiden. Kan någon uppfinna en sån funktion??


Mitt hjärta blöder en liten smula men jag får sörja en stund och sen gå vidare och se allt det underbara som finns i mitt liv, trots allt...

Av Carolina - 21 april 2010 11:00

Blåbärsmuffins. Fick ett ryck och började baka direkt efter frukost. Även fast dem inte såg ut som på bilden så var dem jättegoda! = D Fick bra betyg av syrran och sambon.  = D


Här är kokboken jag köpte igår.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards