Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Carolina - 20 april 2010 20:30

Dagen har varit riktigt jobbig. Vi är förkylda här hemma.    Jag hostar, snorar, är täppt, har ont i hela kroppen. Ola snorar, hostar (värre än mig), har ont i huvudet och är jättetrött. Neo hostar rätt rejält emellanåt och snoret rinner. Inte alls kul.   


Men idag har vi ändå hunnit med en del. Ola målade klart Neos gungställning så imorrn kan han nog inviga den. Jag och Neo var ute med Ola en sväng. Neo gillade inte gräset sist han var ute så tänkte testa igen. Jag tog med mig hans boll ut så att han kunde tänka på något annat än det obehagliga gräset. Men idag var det inga problem alls. Först satt han och lekte med bollen men sen kröp han iväg. Så han kröp en hel del på gräset. Härligt att se! Men sen blev han trött och det var dags för lunch så vi gick in.


På eftermiddagen åkte vi in och handlade. Behövde fylla på lagret, fick barnbidraget idag.    Hittade en kokbok som jag ska hugga in på. Kokboken innehöll 100 olika varianter på muffins med samma basrecept. Så det ska bli trevligt att kunna baka muffins - det fanns vanliga, festvarianter, matiga varianter och hälsosamma varianter.    Mycket trevligt!


Ikväll har vi bara suttit i soffan och tagit det riktigt lugnt. Tittat på tv och försökt att vila våra kroppar. Neo har sovit sen strax innan sju. Han somnade bra och utan större problem. Jag längtar tills jag får lägga mig ner och vila min sargade kropp - behöver vila!! Har så satans ont i kroppen... Blir värre och värre ju längre kvällen går. Men det blir väl att kolla lite på tv och sen sova antar jag. Hoppas att denna sjukan försvinner bort snart...   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards