Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Carolina - 14 april 2010 23:00

 Katarina kom hit på förmiddagen med Ebba. Linnea var på dagis. Det var äntligen dags för att färga mitt hår. Jag hade en gräslig utväxt. Som vanligt blir det inte riktigt som man tänkt sig när allt är färdigt. I och med att jag hade mörkt färgat hår och blond utväxt så är det mörka fortfarande mörkt medan utväxten blir ljus. Så det ser ju inte jättebra ut men jag tycker att det ser bättre ut nu än med min grådassiga utväxt.

Medan Katarina åkte och hämtade Linnea och handlade lite fick Ebba stanna kvar hos mig. Men Ebba är den lugnare av tvillingarna så jag visste att det inte skulle bli några större problem. Neo somnade i vagnen och Ebba lekte på golvet. Helt plötsligt var det väldigt tyst och då såg jag att även Ebba hade somnat - halvsittande mot Neos stora puff.    Sötnosen!

På kvällen var det dags för Neo att bada. Han älskar att bada. Han tycker att det är jätteroligt. Men nu har han börjat ställa sig upp mot badkarskanten och det är ju inte så populärt från min sida direkt. Men som tur är så lyssnade han på mig. När jag sa åt honom att sätta sig ner så gjorde han det. Dock ställde han sig ju upp igen flera gånger men satte sig ner direkt när jag sa åt honom. Men det är härligt att se hur han verkligen älskar att bada. Han var rätt "gammal" när han badade första gången och jag gick aldrig i babysim med honom. Så det är kul att han inte tycker illa om vatten.

Av Carolina - 14 april 2010 22:00

Ebba slocknade visst.   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards